Doktora: Sakarya Üniversitesi İletişim Fakültesi İletişim Bilimleri Anabilim Dalı / 2020
Tez Konusu: Özel Yetenekli Öğrencilere Yönelik Kişiler Arası İletişim Becerilerini Destekleyici Program Modeli
Yüksek Lisans: Kocaeli Üniversitesi İletişim Fakültesi İletişim Bilimleri Anabilim Dalı / 2016
Tez Konusu: Üstün Zekâlı Çocukların Duygusal Zekâya İlişkin Gelişim Süreçlerinde İletişimin Rolü
YAPTIĞI ÇALIŞMALAR
2021 – TUBİTAK 4004: Özel Yetenekli Öğrencilerle Çok Boyutlu Yeni Medya Okuryazarlığı
2021 – Makale (Uluslararası Hakemli Dergi, ESCI Web of Science) Experimental Research on Gifted Students and Social Media Communication Competence Program Doi: 10.26650/JECS2020-845507
2020 – Makale (Uluslararası Hakemli Dergi, Eric index) Social Media Habits through a New Media Literacy Perspective: A Case of Gifted Students, Athens Journal of Mass Media and Communications. Doi: 10.30958/ajmmc.6-3-4
2020 – Cambridge Üniversitesi: Ekrana Konuşma; Sanal Bağlamda Konuşma Becerilerini Geliştirmedeki Zorlukların Üstesinden Gelme
2020 – Cambridge Üniversitesi: Öğrencilerde Özerklik Gelişimi Çalışmaları
2019 – Makale (Uluslararası Hakemli Dergi, Scopus index): Impact of Digital Media on Gifted Students' Career Choices, Journal for the Education of Gifted Young Scientists.
Doi: 10.17478/jegys.555339
2019 – Uluslararası Bildiri: Investigation of Communication Skills of Gifted Students in Terms of Various Variables, International Conference on Quality in Higher Education
2019 – Tam Metin Bildiri: Sosyal Medyanın Seçmen Tercihleri Üzerindeki Etkisi, International Conference on Quality in Higher Education.
2018 – MIT University “Leading Change in Times of Disruption” Liderlik ve Davranış Yönetimi Çalışmaları
2017 – Makale (Ulusal Hakemli Dergi, ulakbim index): Özel Yetenekli Öğrencilerin Yeni Medya Kullanımları ve Akademik Başarılarına Etkisi. The New Media Use of Gifted Students and Its Impact on Academic Achievement. Gençlik Araştırmaları Dergisi – Vol.5- Sayı-12 - ISSN: 2147-8473 Türkiye
2017 – Makale: Türkiye’deki Üstün Zekâlı Öğrencilerin Yeni Medyaya Karşı Tutumları ve Yeni Medyayı Kullanım Düzeyleri. International Conference on New Horizons in Education Conference (INTE) Vol.3 ISSN: 2146-7358 Berlin / Almanya
2016 – ICIE (Uluslararası İnovasyon Eğitim Merkezi) The International Conference on: Excellence, Innovation, Creativity, Basic-Higher Education, Psychology / Bildiri: The Role of Communication in the Development Process and the Emotional Quotient. / Rijeka / Hırvatistan
2015 – WCGTC (Üstün Zekâlı ve Üstün Yetenekli Çocuklar için 21. Dünya Konferansı): The World Council for Gifted and Talented Children / 21st World Conference / Bildiri: Emotional Literacy as a Model Class for Gifted Students in Gifted Center, Turkey / Odense / Danimarka
2014 – ECHA (14. Uluslararası ECHA Konferansı): European Council for High Ability / Giftedness in the Digital Age / Bildiri: The Gifted Education in the Digital Information Platform / Ljublijana / Slovenya
2014 – International Communication Science & Media Studies Congress - Paper: (Medya İletişimi Üzerine) The United Kingdom Pattern of Media Literacy for Turkey / Kocaeli / Türkiye
2008 – Two Week Course For European Teachers of English at Secondary Level (Avrupa İngilizce Öğretmenleri Eğitimi Üzerine) / Cheltenham / İngiltere
YAZDIĞI KİTAPLAR
1. Özel Eğitim ve Çevrim İçi Sosyallik
2. English Grammar Guidance (YDS&YÖKDİL)
3. Yapay Zekâ Sanatının Tanımı: Üç Öneri (Kitap Bölümü Çevirisi)
ULUSLARARASI BAŞARI BELGELERİ
MIT (Massachusetts Institute of Technology) University MITx Başarı Belgesi / USA
21st World Conference: Educating Gifted and Talented Children Project- Takdir Belgesi / Odense / Denmark
European English Teacher Training / Cheltenham / England