1 Todd Gitlin, “Media Sociology: The Dominant Paradigm”, Theory and Society, Vol. 6, No. 2 (Sep., 1978), 205-253.; Jesse Delia, “Communication Research: A History”, In Handbook of Communication Science, edited by Charles R. Berger and Steven H. Chaffee, ( Newbury Park: Sage, 1987, 20-98).
2 Robert T. Craig, “Communication Theory as a Field,” Communication Theory, 9(2) 1999: 119-161.
3 Hermès’nin bahsi geçen özel sayısındaki yazıların çoğuna elektronik olarak ulaşmak için, bkz: http://documents.irevues.inist.fr/handle/2042/23704. (Çevrimiçi: 20/03/2018).
6 Lazarsfeld’in iletişim çalışmalarına yaptığı katkıları anlatan bir yazı için, bkz: Elihu Katz, “Communications Research Since Lazarsfeld,” Public Opinion Quarterly, 51 (4 Part 2), S25-S45, 1987. Elektronik erişim için: https://repository.upenn.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=1254&context=asc_papers (Çevrimiçi: 20/03/2018). Lazarsfeld’in iletişim çalışmalarında sahip olduğu konum için, ayrıca bkz: Todd Gitlin, “Media Sociology: The Dominant Paradigm.”
7 Dominique Wolton, “Bilgi Vermek İletişim Kurmak Değildir: İletişimin Güncel Bir Kuramı” İletişim Bilimlerinin Unutulmuş Kökenleri içinde Jacques Perriault (Der.), çev. Hüseyin Köse (İstanbul: Ayrıntı Yayınları, 2016), 129. Burada özeti sunulan çalışmanın bütünü için, bkz: Dominique Wolton, Informer n’est pas communiquer. (Paris: CNRS Éditions, 2009)
8 Wolton, “Bilgi Vermek İletişim Kurmak Değildir: İletişimin Güncel Bir Kuramı,” 131.
Year 2018,
Volume: 5 Issue: 1, 111 - 116, 05.06.2018
1 Todd Gitlin, “Media Sociology: The Dominant Paradigm”, Theory and Society, Vol. 6, No. 2 (Sep., 1978), 205-253.; Jesse Delia, “Communication Research: A History”, In Handbook of Communication Science, edited by Charles R. Berger and Steven H. Chaffee, ( Newbury Park: Sage, 1987, 20-98).
2 Robert T. Craig, “Communication Theory as a Field,” Communication Theory, 9(2) 1999: 119-161.
3 Hermès’nin bahsi geçen özel sayısındaki yazıların çoğuna elektronik olarak ulaşmak için, bkz: http://documents.irevues.inist.fr/handle/2042/23704. (Çevrimiçi: 20/03/2018).
6 Lazarsfeld’in iletişim çalışmalarına yaptığı katkıları anlatan bir yazı için, bkz: Elihu Katz, “Communications Research Since Lazarsfeld,” Public Opinion Quarterly, 51 (4 Part 2), S25-S45, 1987. Elektronik erişim için: https://repository.upenn.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=1254&context=asc_papers (Çevrimiçi: 20/03/2018). Lazarsfeld’in iletişim çalışmalarında sahip olduğu konum için, ayrıca bkz: Todd Gitlin, “Media Sociology: The Dominant Paradigm.”
7 Dominique Wolton, “Bilgi Vermek İletişim Kurmak Değildir: İletişimin Güncel Bir Kuramı” İletişim Bilimlerinin Unutulmuş Kökenleri içinde Jacques Perriault (Der.), çev. Hüseyin Köse (İstanbul: Ayrıntı Yayınları, 2016), 129. Burada özeti sunulan çalışmanın bütünü için, bkz: Dominique Wolton, Informer n’est pas communiquer. (Paris: CNRS Éditions, 2009)
8 Wolton, “Bilgi Vermek İletişim Kurmak Değildir: İletişimin Güncel Bir Kuramı,” 131.