Bir kitap ya da makale kritiğinin, incelenen eserin içeriğine dönük tanıtımı ya da
tartışması şeklinde yapılması yaygın bir biçimdir. Buna karşın ele alınan eserin
metodolojik kritiğinin yapılması daha az rastlanan bir durumdur. Bu yazı da
görece zayıf kalmış bu noktadan hareketle, E. M. Wood’un “Modernizm, PostModernizm
ya da Kapitalizm?” başlıklı makalesine ilişkin metodolojik bir inceleme
olarak kaleme alınmıştır
Kaderoğlu Bulut, Ç. (2015). “Modernizm, Post-Modernizm ya da Kapitalizm?” Üzerine Metodolojik Notlar. Ankara Üniversitesi İlef Dergisi, 2(2), 227-232. https://doi.org/10.24955/ilef.305446
AMA
Kaderoğlu Bulut Ç. “Modernizm, Post-Modernizm ya da Kapitalizm?” Üzerine Metodolojik Notlar. Ankara Üniversitesi İlef Dergisi. November 2015;2(2):227-232. doi:10.24955/ilef.305446
Chicago
Kaderoğlu Bulut, Çağrı. “‘Modernizm, Post-Modernizm Ya Da Kapitalizm?’ Üzerine Metodolojik Notlar”. Ankara Üniversitesi İlef Dergisi 2, no. 2 (November 2015): 227-32. https://doi.org/10.24955/ilef.305446.
EndNote
Kaderoğlu Bulut Ç (November 1, 2015) “Modernizm, Post-Modernizm ya da Kapitalizm?” Üzerine Metodolojik Notlar. Ankara Üniversitesi İlef Dergisi 2 2 227–232.
IEEE
Ç. Kaderoğlu Bulut, “‘Modernizm, Post-Modernizm ya da Kapitalizm?’ Üzerine Metodolojik Notlar”, Ankara Üniversitesi İlef Dergisi, vol. 2, no. 2, pp. 227–232, 2015, doi: 10.24955/ilef.305446.
ISNAD
Kaderoğlu Bulut, Çağrı. “‘Modernizm, Post-Modernizm Ya Da Kapitalizm?’ Üzerine Metodolojik Notlar”. Ankara Üniversitesi İlef Dergisi 2/2 (November 2015), 227-232. https://doi.org/10.24955/ilef.305446.
JAMA
Kaderoğlu Bulut Ç. “Modernizm, Post-Modernizm ya da Kapitalizm?” Üzerine Metodolojik Notlar. Ankara Üniversitesi İlef Dergisi. 2015;2:227–232.
MLA
Kaderoğlu Bulut, Çağrı. “‘Modernizm, Post-Modernizm Ya Da Kapitalizm?’ Üzerine Metodolojik Notlar”. Ankara Üniversitesi İlef Dergisi, vol. 2, no. 2, 2015, pp. 227-32, doi:10.24955/ilef.305446.
Vancouver
Kaderoğlu Bulut Ç. “Modernizm, Post-Modernizm ya da Kapitalizm?” Üzerine Metodolojik Notlar. Ankara Üniversitesi İlef Dergisi. 2015;2(2):227-32.